8 Aug 2008

Jiwang....

Ades...terpikir aku topik jiwang ni...
jiwang sangat ke aku ni...
senang ler citer...aku ni jiwang tu jiwang la gak..
tapi x la core sgt jiwang tu...
tapi minggu ni aku set playlist aku semua lagu jiwang...
saja nak dengar lagu jiwang kat blog aku ngan friendster aku ni...

jiwang?..
apa yang dimaksudkan dengan jiwang ni..
ishhh...ishhh..ishh...
ntah la aku pun tak tahu...
maksud maybe sebab terlalu taksub dengan perasaan berkasih sayang(cinta)..
ataupun ada disebaliknya..
kalaulah jiwang tu dimaksudkan dengan perasaan orang yang sedang berkasih sayang..
kesimpulannya semua orang ada jiwangnya..
hehehehehheheheheehehehe...
pandai tak aku membuat kesimpulannya...

ok la...
yang mana jiwang tu tetap jiwang..
layan la lagu jiwang masa usha blog aku ni...
yang rock tetap rock \m/ and rock selamanya

1 comment:

Enter a long URL to make tiny: