29 Aug 2008

Pindah umah....

Adus...nak kena pindah umah agi..letihnya..
kali ni selamat la pindah umah dekat ngan umah lama..
so xda la nak angkat brg2 sebyk mungkin..
klu tidak 2 kali la angkat barang guna kereta..
takpun amik lori..huhuhuhuhu...
semalam aku dah angkut separuh brg2 ke rumah sewa baru..
malam ni balik je dari outing terus je angkat separuh lagi brg2 aku keluar...
yahoo...seterusnya boleh la aku aman sikit bila dah keluar dari umah skrg..
bukan nak kata apa kat bebudak umah aku..
tapi memang aku nak mengata pun..
bising mengalahkan bebudak..
tak aman telinga aku mendengar keriuhan bebudak umah aku skrg ni...
dah la duduk umah cam tak selamat..
cakap member percaya member..
tapi brg2 aku digunakan, duit aku hilang...
tu la member percaya member lagi..
dah tak percaya aku kat diaorg...
bila duit diaorg tuduh aku..
padahal aku time tu pun takda kat umah..
apa kes la diaorg ni...sakit hati dibuatnya..
sakit telinga dan sakit otak sekali...
kali ni aku pindah umah yang rasanya boleh rasa aman..
cuma 3 org jer dalam umah sew baru aku..
semuanya brader2 yang dah kerja...
kekadang ada umah kekadang outstation..
rasanya ok la kot...
lagipun leh la aku cari ketenangan sedikit dari keriuhan bebudak umah lama..
yahoooooooooooooooooo.......
besok aku tinggal umah sewa baru...
yehaa.....

1 comment:

Enter a long URL to make tiny: