16 Sep 2008

Masalah Bekalan Air.

Alahai...susahnya aku 2, 3 hari ni...
masalah air plak..hari2 balik kerja kena sambung kerja mengangkut air plak..
biasa la dah nak mandi dan semua la kena la ada air..
betul2 menyusahkan..dah la blok aku jer yang 20 tingkat ni takda air..
pihak pengurusan plak dah lari malam(blah gitu jer)...
dah la pengurusan hutang dengan SYABAS air..
selamat SYABAS tak potong air terus..
kalau tak semua blok dalam kawasan kediaman ni memang takda air la...
huhuhuhuhuhuhuhu...
seksanya 2,3 hari ni...
dah la di bulan puasa ni..
bersabar saja la..
nak buat camana...
dah tinggal sini...
kena redha sahaja la...
hhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu..

2 comments:

  1. salam.
    myne!!!!
    takde air ke?
    mesti tak mandi terus kan?
    hehehe

    ReplyDelete
  2. mandi la..
    tapi berangkut la airnya tu..
    huhuhuhuh

    ReplyDelete

Enter a long URL to make tiny: