2 Jan 2009

Salam Maal Hijrah & Selamat Tahun BAru

Assalammualaiku...
wah..wah..wah...sedar tak sedar...masa berjalan dengan begitu pantas..
baru sahaja kita menyambut maal hijrah iaitu tahun baru dalam kalender islam..
tak sampai seminggu kita dah sambut tahun baru masihi...
cepatnya masa berlalu..aku pun tiada sempat nak mengomel kat blog lagi...
sekarang dah tahun baru...apa azam kita ye...takkan masih di takuk yang lama...
tahun 2008 meninggalkan banyak kenangan pahit dan manis...
tetapi dapat jugak aku teruskan kehidupan kerana kehidupan itu adalah nikmat yang ALLAH s.w.t berikan kepada kita..bersyukur la selahi umur kita masih panjang dan sentiasa la berdoa semoga dikurniakan rahmat dan keredhaanNYA..
pepagi ni masih tiada idea atau sumber untuk kita berkongsi la..
apa-apapun buat teman2 dan rakan2..
Selamat Menyambut Tahun Baru dan semoga bergembira selalu..

No comments:

Post a Comment

Enter a long URL to make tiny: