30 Mar 2009

Letihnya..

Pergh dah isnin rupanya..letih la aku hari ni...pagi tadi kul 5.30 baru sampai kL..pergi rumah sepupu aku amik motor balik puchong..sampai puchong dah dekat 6.3o pagi..pergh letih giler..dah la hari ahad drive kereta dari kul 10.30 pagi sampai kul 7 ptg...mula-mula bawak mak pi rumah maklong ani(sepupu mak), lepas tu balik dari rumah maklong, terus hantar adik gi keja..pastu hantar mak balik...terus aku gi sungai petani...sampai S.P pun dah dekat kul 4 lebih...gi amik naemah kat UiTM pastu aku terus gi tanjung dawai, lepak2 jap...member naemah msg cakap nak keluar, aku suh la naemah balik ngan dia coz aku marah tul ngan guard yg jaga pintu masuk UiTM tu..hampeh nyer guard, nak sound2 org plak...dia tu sapa?..dalam kul 5.30 aku hantar naemah gi S.P..member dia amik kat sana, aku gerak kuar dari S.P dah kul 6..sampai rumah dah dekat kul 7 lebih...huhuhuu...lepas mandi siap, pastu makan malam..dalam kul 9 malam aku dah gerak gi tesco kat adik aku..pastu aku terus gerak gi shahab perdana..pergh naik bas kul 10.50..lembab siot bas ni..huhuhu...skrg kat opis tgh pikir nak buat apa plak...huhuhu

No comments:

Post a Comment

Enter a long URL to make tiny: