24 Nov 2009

Gunung Angsi Camp and Hiking Expedition


happy je korang ye....


Di Kem Tangga Batu, baru 20 peratus ni...
hahahahahaaahhah


Najib tertunggu-tunggu...


Tgh mendaki...pada tahap ni dah 70 peratus dari ketinggian gunung tersebut..


Tgk je najib tolong jew....


Kitaorg nyer guider...


Di puncak Gunung Angsi



Tolong memasak nasi je...perut dah lapar...
yang dalam masstin atas kayu tu ada beras yang sedang dimasak....


Makan time...hahahaha..


Makan beramai-ramai atas gunung....


Seriusnya dia...


Najib kesakitan...

Ada gambar yg belum diupload lagi coz aku pun xdapat nak amik semua sebab bukan aku yg amik gambar...hahahhahaha...
dulu masa zaman kolej leh la aku siap buat on9 album lagi coz aku jurukamera..
sekarang aku dah tak ada camera la...
tunggu la esok atau lusa aku beli satu camera sony...
hehehheehehehe

Ekspedisi selama 2 hari 1 malam gi Gunung Angsi, Ulu Bendul, N9...

1 comment:

Enter a long URL to make tiny: