9 Jan 2010

Bowling After Work 08 Jan 2010

Weee....ptg smlm dekat2 kul 5 aku dapat call..
heheheheehhe..
ada org ajak main bowling kat mines bowl..
apa lagi terus aku ikut la...
wakakakakakakkakakaka..
boleh la lepas kerja hilnagkan stress main bowling...
org lain satu opis sibuk main badminton la..
kitaorg main bowling dari kul 5.30 hingga kul 6.30ptg kot tak silap la...
aku parking keta kat opis sebab pi ngan officemate gak..
tapi kali ni aku hanya berjaya di tempat ketiga dan tempat kedua sahaja..
weee..next week aku exam..


rilek sudah..


aku, kd, najib dan bro wan shafi..
kitaorg main berempat jer.....tapi pergi berlima...yang kelima tu taknak gambar diambil..
huhuhuuhuhu..


selamber..


scoring yang rendah giler..
N = Najib
P = Pyan
K = KD
W = Wan Shafi


Ni last game...
boleh la aku score 121 jer...
huhuhu..cian najib..asyik last jer...

so happy la ptg2 jumaat dapat main bowling just for fun..
hope next time dapat lagi bermain sebegini.....

2 comments:

Enter a long URL to make tiny: