17 Jan 2010

Broga 17 Januari 2010

Wee....di pagi ahad yang kebusanan...
ku terjah mendaki broga yang terletak di semenyih...
wahahahhahahha..
malas nak citer banyak..
aku citer kat gambar jer...
aku naik broga ni juz suka-suka jer...
amir membe seopis aku ajak naik..
so aku join je la......
saja nak bagi penatkan badan.......



pendakian di dinihari pagi...


ades...xreti2 nak senyum secara baik..


g-gie yang keseorangan meninggalkan membe2 opisnya..
kena racun ngan aku kot ajak naik atas broga..
wakakkaakkakakka..


membe si najib..aku lupa plak nama dia...
hahahahahaha...


di puncak broga di waktu pagi...


nak buat apa ni,.....


byknnya lalang yang tinggi kat atas tu...


reaksi najib si model....
syhhh...


gambar ni aku paling suka...
kalaulah aku yang ada di situ....
ni la gambar najib yang baik punya aku tgk...


tido ke x?..


melihat bumbung langit,....


termenung di kala pagi...


merenung jauh ni beb.....
padahal posing je...
wakakaka


moo..membe opis yang ku temu di broga...
xtau la moo pun naik jugak broga ari ni....



gaya seorg juruukur tanah ke ni?..


amik gambar la najib...
bukan bersembang..


semangat seorg jurukamera..


mencari keindahan alam...


diatas salah sebuah batu di puncak tertinggi..
aku ngan amir masa ni...
amir ni pun membe opis aku...


cara-cara pertapaan di puncak gunung oleh en amir..
hehhehhehehe..semangat..


ceh, siap bertapa lagi..


di tgh lalang yang panjang....

dibawah ni permandangan yang dapat ku amik dari puncak broga di pagi hari...



























No comments:

Post a Comment

Enter a long URL to make tiny: