9 Jan 2010

Today 09 Jan 2010

Wee...
Aku busan giler ari ni...
mau tak nya...bangun tido je dah dekat kul 11.45...
wakakakkakakkakakak...
tu terlajak tido tu..
padahal smlm aku tido kul 11 lbh la gak...
di kira awal la dalam situasi sedemikian..
Bangun dari tido dalam kul 11.45 camtu..
Aku kemas bilik, pergh bersepah dan berhabuk la...
yela berapa lama plak aku tak kemas bilik..
Pastu balik dari kedah pun aku tak menyapu2 lagi..
wakkakakakaka....
pas je settle semua...dalam kul 12.40 aku ajak bido kuar makan...
kali ni aku nak makan jauh skit..
pikir punhya pikir aku gi makan kat apek kolej..
wakakkakakakkkakaka...
kat cheras sana tu..jauh la tu...
wakkakakakkakakakkka...
dalam kul 1.30 kot aku sampai sana..
weeee.....lepak2 pastu makan...
gerak balik puchong dalam kul 2 lbh camtu...
tapi aku ni kan kaki menyinggah..
aku singgah serdang jap...usha2 kedai ketuk keta ngan kedai tinted...
aku nak tny harga ketuk keta dan bido plak nak tny sal tinted..
pusing2 last sampai ke puchong kitaorg jalan2..
wakakakkkaakakkakaka...
ada la 2 3 kedai yang tinted dan ketuk keta yang ok...
pastu on the way nak balik plak...
aku singgah giant puchong jap...
hahahhahhahhahhhhaha..
menyinggah je kan kerja aku..
singgah beli barang dapur dan keperluan aku la..
huhuhuhuhuhuhu..
pusing-pusing dalam giant tu sampai satu pasar raya tu kitaorg pusing..
wakakakkakkaakkkakkaka...
dapat la pilih beberapa brg keperluan dapur kitaorg ni..
pastu dah settle bayar ingatkan nak balik terus..
keluar je dari kaunter tu kitaorg kena tahan..
ada la promotion face treatment kat situ..
bido plak tergoda nak mencuba...
dengan-dengan aku terlibat...
kitaorg cuba la buat face treatment pakai apa ntah jenama tu..
aku ingat kejap jer..mak aih dekat sejam kot pakai benda tu...
muka aku dah keras kot time tu..
huhuhuhuhuhuhuhuhu...
sembang2 pastu bido teringin nak buat rawatan kat pusat treatment tu kat sunway..
hhahahahaah..kitaorg pastu gerak gi kfc dulu..
nak beli Zinger Tower utk makan malam..
kuar2 giant tgk jam dah dekat kul 7...
mak aih..lamanya dalam tu...
wakkakakakkakakkakk..
last-last kitaorg gerak balik la..
aku dah malas nak singgah dah..dah lapor ni...
wakakkakaka


muka bido cam robot..
time ni nak gelak pun susah...
sakit ooo....



posing manja...wahahahahha...


ni la muka xbleh blah...


aku dah sadis time ni...
huhuhuhuhuhuhu


sakit ooo nak gelak pun xleh...
dah keras kot time ni...,
wakkaakkaakkakka..

2 comments:

Enter a long URL to make tiny: