11 Feb 2010

Post ke=99 yang menyedihkan

wee..selama 3 tahun aku bergelumang dgn blog...
sekarang dah masuk post aku ke-99..
huhuhuhuhuhuhu...
hari ini adalah menyedihkan sekali..
kereta aku bocor dan terkoyak tayar disebabkan mengelak org lain..
aku baru balik dari opis around dekat kul 7 camtu..
lalu sahaja depan mines waterfront business park.
berhampiran parking basement dekat bangunan parking tu..
tetiba datang sejibik myvi pastu dengan laju kemudian duk hampir ke tengah...
aku dgn terkejutnya mengelak myvi tersebut
dan menyebabkan tayar hadapan aku melanggar bata di sebelah kiri..
dan aku pun berhenti nak tgk tayar keta aku sebab rasa cam pancit.
rupa-rupanya tayar aku terkoyak sedikit dan dah kempis..
sedih beb tgk tayar pecah sebab dah tahu kena kuar duit..
huhuhuhuhuhuhuhuhuhu...
apa lagi aku tukar je la tayar tu pakai tayar spare...
lalu la kawan aku dari CTR iaitu G-gie...
aku suh dia temankan aku sekejap...
huhuhuhuhuhuhuhu...
memang sedih la aku time tu...
dan aku terlupa nak amik gambar..
lepas tukar tayar aku terus gerak gi kedai tayar dan beli sejibik lagi tayar baru...
so aku dah tukar tayar baru dah...
yang aku sedihnya sebab aku byk kuar duit hari ni...
dan semasa tayar aku pecah tu selamat la aku tak berapa laju..
kalau tak memang aku dah masuk longkang tepi highway la tu la sebab aku membelok ke kiri..
pergh ari ni keta aku 6161 jer dah habis dekat rm300++..
bukan sebab tukar tayar jer..
aku dah pergi service tghari tadi sebab nak gerak balik kampung malam esok..
huhuhuhuhuhhhuuhuhu..

6 comments:

  1. sedih la....duit abis sbb keta myvi bodo tu...

    ReplyDelete
  2. aiseh..lupa amik gamba ke?

    ok,make sure blog post ke 100 adalah yg terbaekkk..huhu ;D

    ReplyDelete
  3. tu la....insyallah..org kalau dah 3 tahun mesti dah beratus-ratus posting kan...aku baru ke-99...huhuhuhuhu

    ReplyDelete

Enter a long URL to make tiny: