Sunday, 7 February 2010

Sungai Kalumpang Tanjung Malim Outing~

6 Fabruary 2010

Wee.......di pagi hari aku dikejutkan member serumah aku....
hahahaha...terkejut aku bgn dan tanya apa ke halnya...
rupa-rupanya nak pergi berkelah dan mandi sungai...

8.20 Pagi
Bergerak ke rumah murni , sepupu awek bido.
nak amik diaorg kat sana..

8.45 Pagi
Dekat parking rumah murni, tunggu diaorg abis masak dahulu...
weee....kul 9 lebih baru gerak dari sana..
kitaorg gerak 2 bijik keta...
1 keta bido dan satu lagi keta padil..

9.45 Pagi
Gerak ke tanjung malim...
singgah R&R Jejantas Sg Buloh..
tunggu satu biji keta lagi..

11.10 Pagi
Dah sampai Sg Kalumpang Tanjung Malim...
Hehehehe.....tgk je gambar kat bawah ni.....

4.30 Ptg
Gerak balik......
Wee...aku keletihan beb mandi sungai sebab dah lama tak mandi sungai,..
seronok dapat mandi sungai....hehehehhee



*Perancang Utama
Padil and murni


*Di atas batu


*Sejuk beb air sungai ni...


*Kita redah


*Ntah apa-apa ntah..


*Masak time


*Padil tgh mengibas

*Makan ayam je la....


*Renung ke arah air ni..


*Ikan byk la beb..



*Air yg mengalir


*di celah2 batu


*Cantik rama-rama ni jika buka sayapnya...tu aku kejar dapat gak snap pic ni..


*Ntah ler aku nak cakap apa..tapi time ni aku dalam air...hahhaha..


*Suka tgk air sungai ni..jernih jer..


*snap jer..


*ok x?..


*snap technic


*Bido ngan awek dia..time ni dah otw balik


*Berhenti sekejap di Rawang

6.00 Ptg
Sampai umah sepupu awek bido, si murni..
hantar diaorg pastu terus balik la...
malam ada program lain plak....

4 comments:

  1. memang bes niesa mandi sungai..nanti balik malaysia jom la pi mandi skali..hehehheheh....kat kedah sungai dah banyak kering la...huhuhuhu...pi situ pun skrg duk hujan2..tu yg nampak byk air....

    ReplyDelete
  2. ada eric..try la pergi...

    http://www.onlyinmalaysiamah.com/?ref=sys87
    http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=sys87

    ReplyDelete

Enter a long URL to make tiny: