8 Mar 2010

Ini entry pasal member opis aku si Kydie a.k.a Black Cat

Weee....
Malam ni aku nak cerita skit sal sorg member opis aku ni..
Namanya Kydie dah ler xpun Black Cat..
Apsal aku panggil dia black cat..
nak cerita la ni...sebab baru2 ni je aku panggil dia camtu..
bukan apa...dia ni suka je hari2 pakai pakaian warna hitam..
dulu dia tegur aku, bila masuk KRC je mesti aku pakai pakaian hitam atau gelap..
sekarang, kan dia sendiri pun suka pakai camtu..
si Kydie macam2 leh panggil..
Panggil Cat pun boleh, khadijah pun leh, atau kydie pun leh...
dia ni sorg yang suka dgr luahan hati member2 dia termasuk aku la..
tu masa aku tgh pening kepala sal hal aku kat opis la..
kekadang gi le sembang2 ngan dia...
release skit tension tu..
ntah la aku nak citer apa lagi sal dia...
tapi teman sehati sejiwa(couple a.k.a boyfriend) dia lagi best...
buat entry khas untuk si cat ni...
tahniah buat aus, sebab berjaya menambat hati cat..
doakan korg bahagia sehingga ke pelamin diraja sehari dan akhir hayat...
aku ni kan macam ni..gila-gila skit..
suka-suka je kacau2 si cat ni..saja..
jangan aus marah aku plak kalau kacau si cat ni...
hehehhhhheheheheh...
cat memang baik hati la, tapi kalau dia marah pergh kalah kucing nak bercakaran...
hehehehehhe...ni dah masuk mengutuk dah ni....
rasanya kat sini je kot..
apa yang aku nak highlight cuma nak cakap...
Kydie a.k.a Black Cat seorang yang baik hati dan periang...
semoga ko selalu cam ni....jgn marah-marah....heheheheh...



time ni dia tgh dgr luahan hati membe dia...
hehehehhe...
aku siap screen cap lagi cat oii...


pastu suh aku buat entry sal dia...tapi aku malas time ni....
so buat je la...kang dia xkredit, aku kredit dia plak..


gambar ni aku curi kat CAT nyer blog..
kredit to aus dan cat.. ko jgn marah aku erk..
best betul aus buat entry sal teman istimewa dia a.k.a membe opis aku, si cat...
hehehehehhehehehehe...
nanti aku buat sal teman istimewa aku plak...
thanks to aus coz maybe aku leh curik idea dia...hehehehhe..

3 comments:

  1. perghhhhhh.. wa tharu dowh....hahahahaha..time kasih2.. nnt aku credit ke ko lak eh..huahauahuhauah

    ReplyDelete
  2. oiii pian..aku br perasan.. ko ni kutuk aku ke puji aku? ciiittt!!!

    doa la aku smpi akhir hayat..kejadah smpi jinjang pelamin jerrrrrr



    nw..thank! :)

    ReplyDelete
  3. aku puji la....uat pe nak kutuk ko...huhuhuhuhuhu..

    ReplyDelete

Enter a long URL to make tiny: