30 May 2010

Gempar buaya crocs menyerupai kalimah

nilai kan sendir kesahihan dan sejauh mana Buaya Crocs itu menyerupai Kalimah ALLAH, wallahu’alam..kita tengok gambar ni dulu...xtawla same ade KEBETULAN ATAU BETOL-BETOL












Sedikit cerita tentang kewujudan Crocs ni. Crocs Inc. adalah sebuah kilang membuat kasut yang mula-mula ditubuhkan oleh George B. Boedecker, Jr. Kilang pembuatan Crocs ni beribupejabat di Niwot, Colorado
United States. Dan ifo selebihnya korang boleh ke sini
http://en.wikipedia.org/wiki/Crocs

Mungkin kebanyakkan kita dah pun membeli sandal crocs n. Harga crocs yang kita tau adalah lebih mahal dari kasut sukan yang kita beli. Mungkin korang sayang nak buang, tapi mungkin perkara yang boleh korang lakukan:

1) Membuang lambang Buaya Crocs tu dengan apa cara sekali pun.

2) Korang bagitau kawan-kawan yang baru merancang nak beli crocs supaya dorang tak rasa bersalah.

3) Korang simpan buat kenangan, sebab kalau korang buang, lambang tu still ada kat situ, korang plak rasa berdosa.

Perkara ni masih belum tersebar luas, tapi adakah benda ni secara senga ja, atau di rancang, tapi satu yang aku mahu pesan, disebabkan founder dia dari US, so aku susah sikit nak percaya yang benda ni sengaja, mungkin dia tak tahu hal sebenar, tapi ada pihak lain yang menjadi dalang, wallahu’alam.

p/s: tak kisahlah berapa mahal crocs yang kita beli, tapi lambang tu yang wat kita was-was nak guna..kena ambil iktibar ni.. BYK DAH DAKYAH2 ORG KAFIR UTK MENJATUH KN ISLAM MELALUI SENTIMEN2 BEGINI...FIKIR2KANLAH

U MAKE UR OWN DECISION

::SUMBER JIWANG.COM


Kredit Kepada : http://abdul89.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Enter a long URL to make tiny: