21 Jul 2011

=| Personal : Teringin Nak Main Bowling!! |=

Waaa....
tengok tajuk belog aku ni kan..
tetiba dah rasa cam lama sangat aku tak jejak kaki aku kat lane bowling..
hohohoho...dah gaji nanti memang nak gi main....
dah lama sangat kot...dah lupa la camana nak baling bola bowling tu...
hahahahahahahah...
pergh....memang teringin sesangat ni...
tambah kalau ada yang sudi belanjakan aku..
hahahahahaha...

Ni je pic yang ada muka aku kat Sunway Mega Lanes
Pic ni penghujung tahun 2009
Main bowling ngan si bido..partner umah aku
kurus kan aku masa ni..hehehehe


No comments:

Post a Comment

Enter a long URL to make tiny: