10 Aug 2011

=| Personal : Dulu dan Sekarang |=


Assalammualaikum...
Sesaja busan-busan kan..
Aku tengok la gambar-gambar aku dulu dan sekarang..
Berbeza la jugak kan...
hehehehehehe...
korang layan kat bawah ni...hohohoh...



Ni zaman aku sekolah dulu.
Masa ni kat kampung aku... 2002
Ni tahun pertama aku di kuala lumpur..
2005
Ni masa tahun 2007
Cari tahun 2006 takda plak
Ni masa khidmat bakti.
tahun 2007 gak
Ni gambar tahun 2008
Ni masa aku jadi juri dan pengadil 
kejohanan taekwondo Double's tahun  2008
Ni gambar awal 2009..
masa ni tolong kawan aku niaga char keow teow
Ni gambar tahun lepas naik broga..hehehe.. 
2010
Dekat akhir tahun 2010
Gambar ni akhir tahun 2010
Ni gambar april 2011
Ni gambar terbaru aku kan...june 2011
akhir kata...dah makin berbeza aku kan...hehehe..makin gumuk....
nak kata hensem tak hensen pun..
tu yang tak best tu...


No comments:

Post a Comment

Enter a long URL to make tiny: