19 Mar 2013

=| Personal : Hobi lama kembali , buatku happy |=


Assalammualaikum...
Waa...dah lama aku tak menulis...
Asyik upload music video je kan...

Ok..apa hobi lama aku...
Lama juga aku xgiat dalam hobi ni weh..
Tinggal habis...sekarang baru nak mula balik..

Ok, hobinya ialah photoshoot tanpa edit hanya watermark sahaja dan terus upload..
Hehehehe...akan ku cuba kembangkan bakatku dengan photoshoot hanya menggunakan kamera semi-pro Samsung EX1 aku ni seperti di bawah..
Apakan daya...tak mampu nak pakai DSLR lagi katakan....


My Cam Samsung EX1


Malam ni sikit je hasilnya...itu pun disebabkan oleh teman baik aku yang asyik bercakap pasal kamera..so mula la timbul balik hobi aku untuk suka-suka ni..thanks kepada Encik Nasrun...

Dan hasil adalah seperti di bawah...suka..suka..suka..


KLCC disebalik rumah

Low flash dan effectnya

Garis-garis cahaya

So sikit kepuasan untuk hatiku ini...hehehe..makin rasa best la plak..walaupun hanya 3 gambar je yang terbaik aku tembak dan tangkap...

Ok..tunggu next pic plak....lalalalallalalalala....

No comments:

Post a Comment

Enter a long URL to make tiny: